Thursday, 18 April 2013

Notes

- Silence does not protect in the land of proverbs. Try something else, girl. Silence falsifies the eyes, reveals the culprit.

- Did you know that the heart is flesh? Did you know that the heart rots? Don't draw hearts, girl, don't say "I love you with all my heart" because my stomach stretches from hunger. And that is too repulsive. I prefer a coffee with sugar. Don't give me your heart. Give me something that doesn't rot, like the void. Give me the void. Give me silence.


- Nimechoka. Estoy cansada. I'm tired. I change language every minute to make real what I say and then throw that reality in the trash. The trash is more worthy than love. From trash beasts feed themselves. I give you my trash, tell me. No more love. I want your remains. I want your bones.

- The people that nurish themselves on love loose their lives chewing. What drama. To spend one's life eating and have one's stomach empty, have one's mind empty, have one's hands stained. And out there life, passing, terrible, real, full of trash that nourishes.

- Hey! Skia hii story! Listen to this story: The heart is of the earth, of it will eat the beasts that in a second will make better use of it than us, stupid, for so many years, filling it with love (that turned out to be deceit or placebo; but never material.)
 -------------------------------

- El silencio no protege en tierra de proverbios. Prueba otra cosa, chica. El silencio falsea los ojos, delata al culpable.

- ¿Sabes que el corazón es carne? ¿Sabes que el corazón se pudre? No dibujes corazones, chica, no digas "te quiero con todo mi corazón" porque mi estómago se encoge de hambre. Y eso es demasiado repulsivo. Prefiero un café con azúcar. No me des tu corazón. Dame algo que no se pudra, como la nada. Dame la nada. Dame el silencio.

- Nimechoka. Estoy cansada. I'm tired. Cambio de idioma cada minuto para hacer real lo que digo y después tirar esa realidad a la basura. La basura es más digna que el amor. De la basura se alimentan las bestias. Te doy mi basura, dime. No más amor. Quiero tus restos. Quiero tus huesos.

- La gente que se alimenta de amor pierde su vida masticando. Qué drama. Pasarse la vida comiendo y tener el estómago vacío, tener la mente vacía, tener las manos manchadas. Y allá fuera la vida, pasando, terrible, real, llena de basura que alimenta.

- Hey! Skia hii story! Escucha esta historia: El corazón es de la tierra, se alimentarán de él las bestias que en un segundo harán un mejor uso de él que nosotros, estúpidos, durante tantos años, llenándolo de amor (que resultó ser engaño o placebo; pero jamás materia.)

1 comment: