Wednesday, 26 February 2014

Swallow it

I-                    ALARM REACTION

Tachycardia. The heart deploying in legions (the same that gallop during orgasm or when dying of love).

Loss of muscle tone. Warm water that muddies the stomach. I wanted to vomit blood or wine, but my mouth does not consent to overflowing with flesh.

Decreasing temperature and blood pressure. Winter transgresses and fatigues. My desire has burst (suddenly) and it slides down my thighs, arriving at my knees extremely tired. Open your mouth, swallow it. Warm my desire in your body. I know my fertile land. In me no light shines, but in your wild blood grow heavens and sperm. Consume my life and make me pleasure or Spring. Shelter me on your palate, that is my heaven. Chew my wings and feel the terrible gnashing of domesticity. Hurt me and swallow it. All of it. Even the last bit of freedom or adolescence.


-----------------------------------------------------------------------------------------------


I-                    REACCIÓN DE ALARMA


Taquicardia. El corazón desplegándose en ejércitos (los mismos que galopan sobre el orgasmo o sobre el morirse de amor).


Pérdida del tono muscular. Agua tibia que embarra el estómago. Quise vomitar sangre o vino, pero mi boca no consiente en desbordar la carne.


Disminución de la temperatura y de la presión sanguínea. El invierno traspasa y fatiga. Se me han reventado las ganas (de pronto) y me resbalan por los muslos, llegando cansadísimas a las rodillas. Abre la boca, trágatelas. Caliéntame las ganas en tu cuerpo. Sé mi tierra fértil. En mí no brota luz, pero en tu sangre desatada crecen cielos y esperma. Consúmeme la vida y hazme placer o primavera. Albérgame en tu paladar, que sea mi cielo. Mastícame las alas y siente el crujir terrible de lo doméstico. Duéleme y trágatelo. Todo. Hasta el último resto de libertad o adolescencia.  

1 comment: